Nekad WarriorOfOrten | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WarriorOfOrten

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Macke#0041

Ange ditt födelsedatum 9 April 2003

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Från 14-15 till 17-18

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till trainee är att jag söker en högre staff nivå på hela teamet egentligen. Jag säger inte att den är kass men går att förbättra mycket. Detta är ett problem dagligen får jag höra att folk blir bannade utav ingen andledning egentligen. Detta är Sveriges Största Server & Jag är redo att visa mitt bästa för servern och verkligen visa & försöka göra detta till en roligare rp stund för alla som tryck på connect på servern. Detta är nog en utav de roligaste servrarna jag spelat på och jag är redo för resan att förbättra servern till en bättre plats!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle säga att jag kan utveckla Staff-Nivåen på hur folk beter sig & hålla en bra nivå på mitt rp och se till att alla sköter sig. Jag kan hålla koll på tickets, Support ärenden i discord, Sköta & se till att folk som ej har krim roll ej gör krim saker. Allt sådant som en bra staff / trainee skall göra. Jag säger bassicly att jag kan sköta mig & se till att vi får en bättre server att spela på helt enkelt.

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär ett par månader.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, Jag kommer ifrån en stor rad av 18+ servrar & nu en 20+. 20+ Servern satt jag som staff på i 3 månader och den hette Norden RP. Vi byggde upp den från grunden & den toppade på ungefär 35-40 spelare vilket inte är någonting för Unive då men det är mycket för en full-whitelist servern med hög åldersgräns. Jag stack där ifrån för att jag kände att jag inte hade det jag sökte på den servern och känner att jag kan hitta det här på dena servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, Jag har en massa kunskaper inom Staff commands. Det finns massa menyer o massa kommandon som jag är metveten om t.ex /kick ID Andledning och allt sådant.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Skulle säga att jag tackar er för att ni läser ansökningen och hoppas ni har en bra dag & se till att hitta rätt staff för allt. Tack så mycket för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka