Nekad warrepro | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

warrepro

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485886461/

Ditt Hex-ID: 11000015aef1ffd

Vad är din discord tagg? warrepro

Vem var det som bannade dig? evox22

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fail rpaade jag hade en glock utan krim roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb satt i min bill och han sa att han skulle ta den så sa jag nej. och då sa han va ska du göra åt saken då tog jag fram glocken och vissa den så han skulle gå ut ur min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit det tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nog inte kunnat göra de annorlunda för jag hade inte läst reglerna helt och visst inte om att jag va tvungen att ha krim roll för att använda pistol.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska skaffa krim roll om jag vill använda vapen eller på något sätt va krimminel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Oj jag ser nu att jag har faktiskt blivit bannad innan har inget minne av det det va säker när jag spelade under 2021

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka