Accepterad Warra | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Warra

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1049813644&token=67V7Avll

Vad är ditt namn i verkligheten? Ringo

Vad är ditt discord namn? Warra#3907

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jojo Barabi och han är 24 år och kommer ifrån centrum, han är uppvuxen med sin mamma, pappa och hans 3 syskon Donni Barabi, Sonni Barabi och Deronika Barabi. Jojos föräldrar var väldigt rika så Jojo levde ett lyxigt liv med mycket kärlek, när Jojo fyllde 16 år så träffade han fel vänner och började hålla på med dåliga saker så som att ta droger och göra lite små rån för att han kände sig cool och häftig när han höll på med det, Jojos stora syster Deronika är 9 år äldre än Jojo och när Jojos föräldrar fick reda på vad han höll på med så kastade dom ut han ur huset och så fick han flytta in hos Deronika, Jojo fortsatte och hålla på som han gjorde och tjänade mycket pengar och kunde köpa en lägenhet och en bil hans första bil var en Audi rs6 som han brukade köra mycket olagligt i och en dag blev han tagen av polisen och fick sitta ett halvår. Jojo har precis kommit ut nu och vill fortsätta hålla på med sitt knarkande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag är en seriös och bra rpare som har mycket erfarenheter, jag kan alla regler och sånt som man ska kunna. jag gillar att rpa och spela mycket fivem och jag har bra rp så jag vet att denna servern är perfekt för mig och det tycker jag är bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och bra rp, jag kommer hålla en så bra rp nivå som möjligt för att de jag rpar med ska ha det roligt och jag. jag vill ha det roligt när jag rpar och jag vill skaffa många nya vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för at vinna scenariot man ska spela för att båda parterna ska ha det kul när dom rpar, man ska hålla en bra RP nivå fast man förlorar scenariot och inte bara när man vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive av vänner, twitch och i fivem när jag sökte på swe.

Tillbaka