Nekad warlockodeath | Ban överklagan [XpoNenT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

warlockodeath

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139070192/

Ditt Hex-ID: 11000010aa856f0 (Hex)

Vad är din discord tagg? warlockodeath #5037

Vem var det som bannade dig? Murphy

Hur lång tid var din ban? 3 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergameing

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Jag inte rpade på skador på rättsätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tog typ en timma efter händelsen jag bli bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej felaktig var den inte men lite sträng kanske. ja menar jag hade lär mig min läxa bara utav en svban eller nån drar mig in i support o förklarar till mig vad jag gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim (har krim nu)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade vetat att man måste rpa på skador så som om man krockar bilen när man bara hoppar lite så hade scenariot sett fullständigt annorlunda ut. jag visste inte att när man flyger några meter så var man tvungen att rpa som att man har krockat,
hade jag vetat detta hade jag suttit kvar i bilen rpat på skadorna och typ låsa bilen eller nått liknande för gö scenariot bättre, på min skräm krockade vi aldrig in i något utan bara körde över ett gupp ovh flög nåra meter och tänkte verkligen inte man hade blivit skadad utav det irl o speciellt inte efter ett rån när man har fullt med adrenalin så tror jag ärligt inte man hade fått ont, iaf inte just där o då men när adrenalinet släpper, så tex när dem sätter mig i polisen bilen borde man börja spela på skadorna om man tänker realistiskt, hade en vän en gång som hade inbrott men han var så uppe i varv att han inte ens märkte att han hade blivit hugge av tjuven efter typ 5 min, men de är realistiskt tänkt men det klart att man skall rpa på skadorna men de ja tyckte var att det kanske inte riktigt var rätt tillfälle och göra det när man försöker fly.

Har du lärt dig någonting efter din ban? helt klart har jag de, då detta hände pga att jag inte visste svart på vitt vad som klasiferas som powergaming, men i framtiden kommer jag fan överdriva när de kmr t powergaming tex att bara ja skrpar bilen på en trottar kant så kommer ja fan skådespela som ja klämt leksaken i dörren (alltså skricka som en stucken gris)

jag kände inte att det var nödväntigt att spela på skadorna när man inte har krockat bilen men jag hadde tydligt fel och det står jag för och det har jag tagit lärdomm utav, mitt resonemang var att precis efter ett rån så har man så mycket adrenalin att man inte ens hade känt av en kniv i ens ben så ja kände inte att det var realistiskt att ge upp sin frihet o spela på skadorna ist men jag hadde uppenbarligen fel.

jag inser att jag får skylla mig själv då jag uppenbarligen inte har pulggat reglerna tillräckligt bra (ävven om ja studerat reglerna som bibeln)
men jag vill bara säga att detta var ett ärligt misstag som definetivt aldrig kommer upprepas igen då jag brukar ta powergaming väldigt serriöst men just i detta fallet kände jag att irl så hade man nog inte ens fått ont utav det men det var inte ett bra nog ressonemang.
Jag brukar vanligtvis ta reglerna på största allvar då servern basically är hela mitt liv så ärligt sagt skämms jag lite över o bli bannad då mina vänner bruka säga jag tar reglerna för serriöst så jag skämms ärligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut, mvh <3

(edit) såg någon tyckte att det var grovt och de måste ja respektfullt medge att jag inte håller med, från klippet ni visade mig ser man vi krockar in i en sten men sa en krimansvarig var dsync, så vi krokcade inte ens bilen in i något utan vi flög ba lite med bilen så kan inte förstå hur de grovt? asså irl hade man inte ens fåt ont eller blivit skadad speciell inte med tanke på hur mkt adrenalin man har efter ett rån. dessutom rpade jag på skadorna efter polisen satte mig i deras patrullbil när adrenalinet sjunkt villket är de realitsiakaste man kunde gjort om man använder värklighets tänk.
jobbar på att klipp från vårt perspektiv, har flera pålitiliga källor som kan instämma på att vi alrig krocka i nått utan flög lite bara så till mig tycker jag bara en ban för powergaming är överdrivet men att kalla den grov dessutom måste jag påstå är felaktigt och fullständigt o ressonabelt.
Men vill även tilläga att jag tagit stor lärdomm utav incidenten bara efter 2 dagar bannad så detta är något jag aldrig kommer låta uppstå igen.
Jag jobbar vardagar 9-18 så jag får ingen tid att spela på vardagar så helgerna är enda tillfället jag får, så jag ber er snälla visa nåt och låta mig spela i helgen då jag bara sitter o stirrar upp i taket nu när jae bannad, och mina vänner skall gifta sig idag (queentiki och anton) och jag kmr skjuta mig sälv om ja missar det..
TREVLIG HELG!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka