Vad är ditt namn i verkligheten? Max Kronholm
Ditt discordnamn: WarGhost33#3454
Ange ditt födelsedatum 9 September 2008
Varför ska just du bli staff? vill bli staff för jag vill rensa servern från onödiga lallare med dålig rp.och jag hatar att folk alltid ska förstöra andras rp och vill ta bort alla fuskare och hackare och allt sånt det är bara tråkigt att veta att man mpste fuska för att ha kul. Så då tänker jag att jag ska testa hoppa in i themet och se till mitt bästa att jag ska fpå bort allt sånt och sen hålla mitt urke eller vad man ska säga och sen har jag märkt att det behövs lite mer folk så jag ge staff themet en chans ska man se om man rycker om det om man då blir godkänd
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 14:00-03:00
Lördag 12:30-03:00
Söndag 12:30-00:00
Men nu på sommarlovet kommer jag kunna vara ännu mer aktiv.
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 10 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfarenheter som staff jag har t.ex vart servervakt och jag har koll på lite områden inom staff. Kan lite commands också.
noclip
spec
freeze
unfreeze
ped
skin
goto
tpm
ban
unban
kick
who
togglename
toggleid
setjob
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inget som jag tror
Ditt discordnamn: WarGhost33#3454
Ange ditt födelsedatum 9 September 2008
Varför ska just du bli staff? vill bli staff för jag vill rensa servern från onödiga lallare med dålig rp.och jag hatar att folk alltid ska förstöra andras rp och vill ta bort alla fuskare och hackare och allt sånt det är bara tråkigt att veta att man mpste fuska för att ha kul. Så då tänker jag att jag ska testa hoppa in i themet och se till mitt bästa att jag ska fpå bort allt sånt och sen hålla mitt urke eller vad man ska säga och sen har jag märkt att det behövs lite mer folk så jag ge staff themet en chans ska man se om man rycker om det om man då blir godkänd
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 14:00-03:00
Lördag 12:30-03:00
Söndag 12:30-00:00
Men nu på sommarlovet kommer jag kunna vara ännu mer aktiv.
Hur länge har du spelat på Unive? Snart 10 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite erfarenheter som staff jag har t.ex vart servervakt och jag har koll på lite områden inom staff. Kan lite commands också.
noclip
spec
freeze
unfreeze
ped
skin
goto
tpm
ban
unban
kick
who
togglename
toggleid
setjob
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inget som jag tror