Nekad wardilainen08 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wardilainen08

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ward

Vad är ditt discord namn? Ward#4317

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Gris. Han är en bra person som hade en bra barndom. Pelle har inga syskon. Han hade en bra barndom men hans föräldrar var ganska fattiga men älskade honom väldigt mycket. Idag är båda hans föräldrar döda och han lever ett vanligt liv i helhet. Just nu tänker han på att köpa en bil ett hus och gifta sig och ha ett bra liv som han hade i sin barndom. Han gillar att gå runt vid stan och piren och prata med kompisar. Just nu har Pelle inget jobb men han söker ett. Pelles kompis jobbar som polis och ibland tänker Pelle på att han ska gå samma linje. Pelle är en ganska glad person och han kallas för glädjespridare. Han vill som sagt verkligen inte gå åt det kriminella hållet utan han är en snäll och bra person som vill rädda människor i nöd och hjälpa de för att kallas för hjälte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög och bra RP nivå. Jag kan alla regler och har läst igenom de många gånger. Eftersom jag kan reglerna så underlättar det väldigt mycket för att hålla en hög RP nivå. Om jag ser någon som gör fel eller t.ex. inte håller en bra RP nivå så rapporterar jag den personen direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna i ett scenario utan att man ibland får acceptera en förlust och ibland kan man faktistkt spela för att någon annan ska vinna och spela för att det är roligt.

Hur hittade du Unive? Min kompis kör unive och så är det den mest kända servern i Sverige och jag har alltid velat köra på en server som har en hög och bra RP nivå.

Nekad, utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka