Nekad Wardiish | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wardiish

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199492761424/

Ditt Hex-ID: 11000015b580750

Vad är din discord tagg? Wardiish#2221

Vem var det som bannade dig? Kebabrille

Bild på banmeddelande: IMG_3768.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt som icke krim och rdmade!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt i grove street som medlem och fatar at detta inte var okej och så då gjode jag de gick och sköt några!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är mitt fel till 100% och det förstår jag själv är ledsen över de jag gjort och detta kommer inte hända igen är ledsen över de jag gjorde ångrar mig så hemskt mycket över detta men satt i call med några grabb och de vart som ett grupp tryck men det är inget att skylla på de är ju mitt ansvar och detta kommer inte hänjda igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 8 tidigare bans och dom har jag lärt mig av!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter och inte vara så efterbliven som jag var jag förstörde för serverns rp och allt annant på servern! Är ledsen över de jag gjorde och de kommer absolut inte hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag är ledsen över de jag gjorde!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka