Inaktuell Waox 420 | Whitelist ansökning [FusionTear] [Amos}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waox 420

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/waoxhere/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? waox#2169

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes utanför Afghanistan 1999 i en liten hydda, Hans föräldrar var väldigt våldsamma och drack och rökte hasch väldigt mycket därav namnet Waox 420. Han blev slagen redan vid 5 års ålder och när han var 10 flyttade de till Los Santos där allting slutade. Han fick börja i en riktigt skola men han märkte redan direkt att alla i hans klass mobbade honom då han inte kunde prata Engelska och hade en viss brytning. Han hann knappt att fylla 12 innan hans föräldrar började dricka mycket och då började han skita i skolan. Han snattade, Snodde bilar och hamnade i den kriminella kretsen väldigt fort. Det tog inte lång tid innan hans föräldrar fick hem alla anmälningar om honom. När han fyllde 14 så var de allt de allvarliga kom in. Redan innan han hade fyllt 15 hade han redan fått 2 överdoser då de ena var utav Ecstasy och de andra var Amfetamin. När han var 17 så gjorde han ett av de största misstaget i hans liv, Han försökte råna en av de största bankerna i hela Los Santos. Det vill säga Maze Bank, Allt gick som han hade planerat tills han gjorde de största misstag och gick över en osynlig laser som skickade ett direkt meddelande till polisen. Han hade inte kunnat komma in i vaulten innan polisen kom. Han blev skjuten 1 gång i bröstet vilket träffade hans hjärta. De rusade in honom till sjukhuset och som tur väl var överlevde han. De var då han märkte att han har fuckat upp. Han trodde allt var kört tills han fick intresset för bilar. Han bestämmer sig också för att i framtiden byta namn till Abdel Safi. Det är nu Waox 420 behöver Unive! Han vill fixa upp sitt liv och bli en framgångsrik person .Han vill också skaffa ett bra jobb som bilmekaniker då han fick ett stort intresse för bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? tycker själv att staden är väldigt bra men tror den behöver mer folk som jobbar på tex meko/marja-lisa o sånt då jag tycker att de är för lite som jobbar med de. jag ska bli whitelistad pågrund av att jag är schysst gillar o snacka med folk och att hjäpa till i staden jag är rolig snäll osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle verkligen uppskatta om jag blir whitelistad då jag vill ta RP till nästa nivå och att jag tar RP väldigt seriöst. Unive är den perfekta servern för RP då det finns så mycket som finns IRL Då det finns så många jobb som också finns IRL så kan man jobba med något man också tycker om i verkligen som t.e.x bilar polis osv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom några kompisar som tipsade mig att testa RP då jag aldrig kört FiveM. Ända sen de visade mig Univa har jag spelade varje dag i över 4 timmar och jag kommer fortsätta så då servern är riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett eget gäng som kommer ta RP till en helt ny nivå. Jag vill för det mesta ha ett gäng för att göra RP så mycket mer spännande och att försöka få andra tycka det blir roligare. Alla som är med i gänget ska ta varandra som de är familj och att alltid skydda varandra oavsett.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag bara Unive och kommer fortsätta göra då jag tycker det är den bästa RP servern som finns i sverige.

Vidare till intevju! Lycka till, Skriv till mig på discord hittar inte din discordtag!

Stänger av inaktivitet då tråden inte rörts sedan Tisdags

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka