Nekad Waox 420 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Waox 420

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/waoxhere/

Ditt Hex-ID: 110000116d8cf19

Vad är din discord tagg? waox#2169

Vem var det som bannade dig? Har ingen aning då de inte står något om det.

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade en profil bild där det var en roblox gubbe och det stod Im Lesbian men jag har bytt den och kommer inte göra om det. Eller så är det för att min polares ex hade detta kontot förut innan jag fick det så vi skulle kunna spela Unive. Men efter ett tag så märkte jag att jag hade samma hex ide som henne och det kan vara det som har fått mig bannad då hon blev bannad hela tiden och förstörde och följde aldrig reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle på en whitelist intervju och såg att jag inte hade servern på discord så jag frågade om jag kunde få en invite och då stod de att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte jag är ba ledsen över att jag inte kan spela med mina vänner

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ha en annan profilbild.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid ha en lämplig profilbild.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka