Nekad Waox 420 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waox 420

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/waoxhere/

Ditt Hex-ID: 110000116d8cf19

Vad är din discord tagg? waox#2169

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallre

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de må har sätt ut som att jag lallade men de gjorde jag inte utan jag råkade backa på en person för de stod runt 10 pers o pissa på min bil o de bara håller på så jag väljer att backa och då står de en bil bakom och skriker busunge och grejer som jag råkade backa in i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min polare skulle till torget parkering och då d-syncar jag in i en bil och då kommer de fram massa personer o ba håller på och håller på och står o pissar på min bil och då väljer jag att backa utan att tänka på vad som står bakom mig vilket i oturen gjorde så att jag backa in i en.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel vilket jag ångrar grovt men jag hoppas på en andra chans. Jag tycker ändå att permanent var för mycket då det var dom som gjorde fel som stod och slog och pissa på min bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 7 andra bans som powergaming sunt förnuft lallare osv men jag har lärt min läxa från dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade skrivit i report och ba väntat tills de blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att skriva i support såfort de kommer fram lallare och håller på.

Har du läst våra regler? Ja

Ljuger i överklagan, du är ej välkommen tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka