Nekad Waox 420 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waox 420

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/waoxhere/

Ditt Hex-ID: 110000116d8cf19

Vad är din discord tagg? waox#2169

Vem var det som bannade dig? MOB

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare. jag fick göra en ny banöverklagelse av staff eftersom jag skulle förbättra så de förstod mer.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tror inte de förstod exakt vad som hände och att de kan har sätt fel ut från MOBS perspektiv då jag tror att MOB bara såg när jag råka köra in i en bil och människa som stod bakom mig.vilket inte var med mening och jag ångrar grovt att de hände då jag verkligen älskar unive och de finns ingen bättre server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle köra in vid torget parkering och då d-syncar de så för en annan person så råka jag köra in i hans bil vilket inte var med mening jag säger sorry och säger att jag kan betala men då kommer det fram massa andra personer o skriker o skyller på mig att jag körde in i hans bil med mening, Jag skiter i vad dom säger och kör till andra sidan av parkering och ställer mig där men då kommer det fram folk och säger att de ringer snuten och jag bryr mig inte så jag står kvar men de börjar de slå på min bil och skriver /me pissar på bilen osv osv. Min kompis säger att jag ba ska dra därifrån då han är ny så jag tänker ok då drar vi och såklart så ska det stå en bakom min bil och slår på min bil vilket jag inte ser och RÅKAR köra över honom och köra in i en bil som kommer. Jag säger sorry och precis innan jag ska köra ut så bliv jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I MOBs ögon var det självklart en ban som jag förtjäna och men i mina ögon så tycker jag faktiskt att de 10 personerna som slog och pissa på min bil skulle ha blivit bannade då jag faktiskt erbjöd personen som jag d-synca in i pengar. Och jag hoppas verkligen på en andra chans då jag verkligen älskar unive och att jag fått mina 3 andra vänner att börja spela.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag har 7 bans eller något sånt och de är Powergaming suntförnuft lall och snor tjänstemans bil när jag var ny. Men jag har tagit min lärdom av de bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dra därifrån direkt när jag d-synca in i personens bil eller swisha honom och sedan dra. Jag hade också kunnat skriva i /report när de kom fram massa personer och börja hålla på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att skita i onödiga scenarion och att skriva i /report såfort något sånt händer.

Har du läst våra regler? Ja

Du får endast göra en banöverklagan per 24h och du har redan gjort en idag och därför nekas din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka