Accepterad Waox 420 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waox 420

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/waoxhere/

Ditt Hex-ID: 110000116d8cf19

Vad är din discord tagg? waox#2169

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag använde mig av svordomar för att uttrycka mig när grabben vid mekonomen vägrade flytta på sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra ut från mekonomen eftersom jag behövde tanka min bil. När jag då ska köra ut så sitter det en grabb i bilen (som är i vägen för mig så att jag inte kan köra iväg). Så då bestämmer jag mig för att tuta på honom för att han skulle flytta sig (det skulle jag även gjort i verkligheten vid det här scenariot). Eftersom att han vägrar flytta på sig så bestämmer jag mig för att kliva ut ur bilen och fråga vad han håller på med (detta höll han på med i säkert 3-5minuter). Han svarar då "ey, din busunge sluta fucking tuta". Eftersom att han var så uppkäftig så blev jag också arg och uttryckte mig med "ey det räcker mannen flytta på din fula bil". Sen flyttade han på sig och 10sekunder senare poppar det upp en ruta där det står att jag blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man går efter reglerna så var bannen självklart korrekt. Men om man ska jämföra hur han agerade mot mig så borde han också ha blivit bannad. Jag har iallafall lärt mig att inte agera på det här sättet!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla dessa bans är från precis då jag hade börjat, jag har inte upprepat dom sen jag lärde mig reglerna!:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skrivit i /report, eller bara varit tyst tills han flyttade på sig.
Jag hade också kunnat köra därifrån och skitit i han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte använda mig av onödiga svordomar vid sånna här fall.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka