Accepterad Wamsik | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wamsik

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Wambulanz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? *SAM#9810

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Sam Rörsson, född 1990-01-01 hade en normal uppväxt precis som många andra i hans hemort, Ystad.
Efter att han skiljde sig från sitt tidigare förhållande på strax över 10 år valde han att lämna sitt gamla tråkiga liv bakom sig och upptäcka/finna sig själv, samt nya möjligheter. Sams plan för framtiden är att kunna få starta ett nytt liv, arbeta inom samma område och förhoppningsvis kunna få träffa nya människor och ta del av nya lärdomar. Skulle nya utmaningar kastas mot honom som en "curve ball" så är Sam inte rädd för att behöva försöka fånga denna!

Sam har tidigare jobbat inom IT-branschen, bland annat ansvarig inom IT- och nätverks-säkerhet, samt systemutveckling. Sam har en lång erfarenhet av detta men precis som många andra så är man aldrig helt fullärd, han är därför villig att lära sig fler nya saker och är inte rädd för att göra misstag på vägen. Sam har alltid varit öppen med att man lär sig av sina misstag och har med sig detta inte bara i sitt professionella arbetsliv, utan även i sitt privata liv utanför jobb.

Sam beskrivs av många av sina tidigare kollegor som en social, driven, rolig, omtänksam och klok person. När Sam tidigare inte jobbade så brukade han spela både tennis och badminton på sin fritid, inget vidare proffs på detta numera dock lyckades han kamma hem några pokaler i sina "yngre dar". Precis som många andra mellanchefer så spelade Sam även padel en hel del, ofta tidiga morgnar i samband med annan träning innan det var dags för en kopp kaffe framför datorskärmen på kontoret. Även detta har Sam valt att lägga på hyllan i hopp om att kunna få starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? RPande i sin grund är inget som jag är ny till, utan jag har under min tid på denna jord tagit del av en hel drös med olika RP-spel, dock är jag ny på GTA-RP efter att ha följt det slaviskt via både Twitch och Youtube. Jag känner att en möjlighet att bli whitelist:ad hade gett mig fler möjlighet att få utveckla mitt RPande samt få ta del av fler "äventyr" på er server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Förbaskat trevligt community med många olika typer av människor, samt nya möten/händelser i princip varje gång man spelar. Inget tillfälle är det andra likt och jag vill gärna vara en del av detta community för att kunna få växa och vara till hjälp för framtida RPare. Personerna på denna servern har en otrolig kärlek för dess karaktärer och det märks vid varje konversation.

Hur hittade du Unive? En polare som tipsade om detta då han själv tidigare spelat en hel del på servern. Då den var högt upp i listan bland svenska servrar med högt spelar-antal så fanns det ingen tvekan om att gå med!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som tidigare nämnt har jag följt både den svenska och engelska GTA-RP-scenen slaviskt via både Twitch och Youtube under en längre period och känner att det var dags att jag själv tog steget in i detta!

Då jag tidigare har kört andra typer av rollspel så har jag god erfarenhet om karaktärskapande, samt hur man hanterar och vidareutvecklar olika typer av situationer som kan uppstå. Jag är en sådan person som gärna står kvar och lyssnar än springer iväg så fort det blir galet. (finns såklart situationer där man måste springa iväg eftersom att situationen kräver det och då står jag givetvis inte kvar och häckar).

Jag känner att då GTA-RP är annorlunda från tidigare rollspel som jag har spelat så vore det jättekul att få lära sig detta och utveckla sig inom den här världen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har och spelar endast på er server.

Tillbaka