Accepterad Walter9185 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter9185

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/walleballe123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? Walter_#0538

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Jonsson och är 37 år gammal och kommer ifrån ryssland. Han hade en tuff uppväxt och bodde på barnhem, utan kontakt med sina föräldrar. Han kom in i kriminaliteten i tidig ålder och hamnade på barnhem. Han har sen dess försökt att hamna på rätt bana i livet och skaffa sig ett riktigt jobb. Han jobbar nu på Postnord men han vill allra helst bli bilförsäljare hos en exklusiv firma såsom Brittas lyx och sportbilar. När Åke var 18 år gammal så flydde han från sitt barnhem och åkte till finland på en gummiflotte. Därifrån som liftade han till sverige. Han brände då sitt ryska pass och bytte namn till Åke Jonsson. Han har sen den dagen tills nu levt på social bidrag och a-kassa tills nu när han har satt sitt mål på att få jobb som en bilhandlare.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker att detta verkar som en kul server, det ser ut som mer stabilserver med många seriösa spelare. Denna servern är cokså bra eftersom att den har väldigt bra mods som håller koll på alla som trollar och joinar bara för att vara jobbiga. När jag har spelat utan whitelist så har jag märkt att alla i servern jag mött är mycket seriösa och roliga. Jag har provat massa andra som t.ex FärjestadenRP.

+detta är min tredje ansökning

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker det är trist när det inte är så många som spelar, då hittade jag unive roleplay som jag har märkt nästan alltid har aktiva spelare.

Hur hittade du Unive? Jag browsade igenom svenska FiveM servrar och så hittade jag unive roleplay och såg att den hade mycket spelare inne och så tänkte jag att den verkade intresant..

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt och att bli en rik och framgpngsrik bilförsäljare. Jag vill också bidra med bra RP pch ge en roligare upplevelse till andra spelare. Jag vill också bidra med roliga och bra scenarion till alla spelare och i allmänhet vara en bra och seriös RPare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelade på FärjestadenRP som nu är nedstängt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka