Accepterad Walter Stalin | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter Stalin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Walter#3633

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2001

Berätta om din karaktär. Walter Stalin växte upp i en mycket svår familjesituation, där hans far var alkoholist och våldsam mot hela familjen. Walter fick ta hand om sin yngre syster och skydda henne från sin far, vilket gjorde honom ansvarsfull och självständig från en tidig ålder. Walter har nu flyttat till Unive city för att förstätta med sina drömmar om att bli proffessionel bilförare. Walter har alltid älskat bilar och har drömt om att bli en professionell racerbilförare sedan han var ung. Han har tränat och tävlat på amatörnivå under flera år, men har ännu inte vunnit några större tävlingar. Trots det ger han aldrig upp hoppet om att en dag bli upptäckt och få chansen att bevisa sin talang på en större scen. Walter är en envis och beslutsam person som är villig att kämpa för sina drömmar. Han vet att det krävs mycket arbete och engagemang för att nå sin dröm om att bli en professionell racerbilförare. Walter är också en varm och empatisk person som bryr sig om andra och gärna hjälper till när han kan. Han ser tävlingarna som en utmaning och en chans att växa och förbättra sig själv, snarare än enbart ett sätt att vinna priser och erkännande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill förbättra serverns rp samtidigt som jag vill förbättra min rp. Jag vill gärna lära mig mera rp för att jag tycker det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska vinna själv för då blir det inte roligt för alla som vill spela och lära sig rp.

Hur hittade du Unive? Jag ville börja spela fivem igen så jag fråga min kompis och då sa han att unive var en bra fivem server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰Donator++++💸

🏷️Medlem
👮‍♂️Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC
🇮🇹 Bonanno Family