Ej Antagen Walter D | Chef-jobb ansökan [rtj]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walter D

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Walter

Vad är ditt användarnamn på discord? Walter11 eller walter117838

Ange ditt födelsedatum: 27 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick medlemskap 23 April 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef
Jag jobbar som Brandmästare och har varit på RTJ sen juni 2024. Under den här tiden har jag gått många utbildningar och lärt mig mycket om hur man ska agera när det verkligen gäller. Jag har blivit bättre på att hantera stressiga och tuffa situationer där man behöver vara lugn, tänka snabbt och ta rätt beslut. Det är inte alltid lätt, men det är en viktig del av jobbet och något jag känner mig trygg i idag. Jag har också varit med och anställt många personer under min tid här. Jag har koll på hur en bra rekryteringsprocess ska gå till och vet vilka frågor som är viktiga att ställa. Det handlar inte bara om att hitta någon som har rätt utbildning, utan också om att hitta människor som passar in i gruppen och tar jobbet på allvar. För mig är det viktigt att vi bygger starka team där alla kan lita på varandra. Jag tar mitt arbete seriöst och tycker att det är viktigt att alla på RTJ gör det. Det här är inte ett jobb där man kan slarva eller bara göra det man måste. Vi har ett stort ansvar, både mot varandra och mot samhället. Jag tycker att man ska vara professionell i allt man gör, både på larm och i vardagen. Jag försöker alltid visa det i mitt sätt att jobba och vara mot andra. Jag är stolt över det jag har åstadkommit hittills och ser fram emot att fortsätta utvecklas. Både som ledare, kollega och människa.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer försöka bygga upp rtj till ett super aktivt yrke. Jag kommer också försöka göra det kul att jobba vilket det blir om det är många aktiva. Jag kommer också sträva efter att vi ska få ett ställe att ta ut helikopter samt båten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv 4-5 ksk mer på de flesta veckodagar. På helgerna kommer det mer vara typ 5-7 h.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka