Nekad wallin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wallin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? arvid wallin

Vad är ditt discord namn? wallin5969

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2000

Berätta om din karaktär. hej jag jag heter wallin höglund och jag är 33 år jag är från norland jag är väldigt snäll och trevlig person tycker om att köra och jobba med bilar och va med mina vänner tycker om att få träna o träffa nya väner är det bästa jag vet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra bra i från mig och hjälpa till med det jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda parter ska ha en chans att vinna. Det handlar om att inte vara självisk och spela bara för att vinna eller för pengar, utan att ha kul i scenariot och låta andra spelare ha kul också. Det blir mer realistiskt om man inte "vinner" varje scenario och ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag respeckt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. rasism/nazism Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har varit i 4 städer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle vara en rolig person kan göra bra secaries och är snäll hjälper dom som behöver mig

neka, utveckla mer om din karaktär även samtliga frågor, du är välkommen att ansöka igen om 24h!

Tillbaka