Accepterad Waller407 | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waller407

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
265
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Oliver

Vad heter du på discord? Waller407

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 26 Februari 2023 på Unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ta tag i jobbet genom att försöka få mer anställa med mycket aktivitet så jobbet inte står stilla och jag vill att dem anställda håller en hög och bra RP nivå som gör det roligt för båda parter. Så kort fattat kommer jag utveckla jobber genom att få mer anställa och locka fler personer till jobbet och vara strikt med att dem anställda samt jag ska hålla en hög RP nivå så de blir roligt för alla. Såklart kommer jag ta detta jobb seriöst och försöka mitt bästa med att hålla ingång allt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på securitas innan, då var jag biträdande chef där men efter ett tag sa jag upp mig och gick vidare. Har tagit nya krafter och blivit väldigt intresserad igen. Har också varit polis så kan väldigt mycket inom jobbet och skulle passa perfekt som chef på securitas med min erfarenhet. Men som sagt så kan jag det mesta inom securitas för att jag har varit biträdande chef där innan och jag vet hur man jobbar där och allt sånt så ska inte vara några problem för mig!

Hur ofta kommer du vara inne? Vanliga dagar: Måndag: 16:00-23:00 Tisdag: 17:00-23:00 Onsdag: 15:00-23:00 Torsdag: 17:00-23:00 Fredag: 14:30-01:00 Lördag: 14:00-00:00 Söndag: 13:00-23:00, ibland brukar jag vara uppe längre än vad det står.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, känner många på servern och mina kompisar spelar här så kommer absolut inte sluta spela här. Tycker Unive är den roligaste RP servern att spela på så kommer fortsätta spela här även fast jag inte blir chef, men såklart skulle det vara roligare att RPa om jag blir chef för då får man jobba med någon man brinner för.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, spelar endast på unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka