Nekad Waller407 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waller407

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
265
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178269773/

Ditt Hex-ID: 11000014899444d

Vad är din discord tagg? Waller407

Vem var det som bannade dig? stenbergz (Medlemskap Ansvarig)

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-04 160700.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte bakom en polisbil i typ 5 min. Finns inte så mycket att säga men jag åkte bakom en polis bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bakom en polisbil en liten stund sen satte den polisbilen på blåljus och åkte iväg då åkte jag efter för att kolla vad han skulle göra, inte det bästa valet jag gjort i mitt liv men man lär sig av sina misstag iallafall lär jag mig av mina misstag. Hoppas ni kan förlåta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser inget problem med att åka bakom en polisbil helt fredligt men samtidigt kan jag förstå att de kan vara konstigt. Tycker att de va dumt av mig att åka efter en polisbilen när han satt på blåljus och åkte iväg men jag tar lärdom av min ban så de inte kommer hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga speciella bans bara några få små saker, typ 4 av mina bans är också felaktiga. Om ni vill se vad jag blivit bannad för tidigare kan ni bara kolla upp de i ban bevis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt ser inget fel med att åka bakom en polis bil lugnt och lagligt kanske bara är konstigt men om ni tycker det är fel så säg till mig så tar jag lärdom av er. Men de va dumt av mig att följa efter en polisbil när den hade blåljus och åkte snabbt iväg. Men som sagt jag tar lärdom av mina misstag och kommer visa er att jag kan RPa utan att behöva göra regelbrott

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag tar lärdom av min ban och gör inte om mitt misstag. Jag kommer inte följa med en polisbil när den har blåljus igen och om ni tycker de är fel av mig att följa efter en polisbil helt lagligt utan blåljus får ni säga till mig de så jag jag såklart lärdom av de också. Hoppas ni har läst vad jag skrivit och kan ge mig en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka