Nekad Waller407 | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Waller407

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
265
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Waller407#2763

Vad är ditt Hex:ID 11000014899444d

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar brukar jag stiga upp och gå till skolan sedan efter skolan brukar jag dra hem och spela på Unive, på helgdagar brukar jag stiga upp och sätta mig och spela på efter jag käkat lunch.
Måndag: 15:40-23:00 Tisdag: 16:30-23:00 Onsdag: 14:40-23:00 Torsdag: 16:30-23:00 Fredag: 14:40-02:30 Lördag: 13:30-03:00 Söndag: 13:30-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har var Medlem Sedan 26 Februari 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 8 gånger med typ 3/4 av dem gångerna jag blivit bannad är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt ska jag kunna bevisa att jag är ansvarsfull för att spela på Unive och hjälpa servern så bäst jag kan. Som Servervakt ska jag göra så att alla kan RPa utan att några lallare eller andra som begår regelbrott ska förstöra. Som Servervakt ska jag vara sträng med mina beslut och göra mitt jobb så bra jag kan för att undvika alla lallare eller andra som begår regelbrott eftersom dem bara förstör servern både för mig och alla andra som spelar på servern. Ifall jag blir Servervakt kommer jag ta mitt jobb seriöst och göra det som är bäst för servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag vill hjälpa servern mer och mer, då jag tycker det är många lallare på servern och vill gärna kunna göra något åt saken när då ett regelbrott händer. Under tiden jag är inne på servern ska jag göra mitt bästa genom att se till att inget regelbrott sker eller att en lallare förstör för dem som RPar, då jag själv hatar när något sånt händer mig eller andra! Som Servervakt kommer jag vara sträng med lallare eller andra som begår regelbrott som bara vill förstöra servern medans alla andra inne på servern kan RPa i lugn och ro utan en lallare eller någon som begår regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakter som abusar sina perms förstör bara servern och alla andra som Rpar. Korrupta Servervakter är väldigt dåliga för servern då Servervakten bara gör servern sämre och som är väldigt Egoistisk. Ett bra exempel kan vara att en Servervakt ressar sin kompis som dött i ett skott scenario då kompisen förmodligen har bett om att bli ressad genom discord eller via något annat sätt. En korrupt Servervakt förstör hela RP för dem som spelar på servern. Korruption och Abuse är INTE OKEJ och det kommer aldrig vara okej, då dem som begår detta endast vill förstöra allt roligt på servern!

Tillbaka