Nekad Walleee | Medlem ansökning [Rosengard]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walleee

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2132143213214321/

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000013d9e774e (Hex)

Vad är ditt discord namn? walle#8775

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Isaksson. Han är född 1990-04-26. Erik är själv en ganska snäll och ödmjuk person som har lätt att få vänner. Han har väldigt mycket respekt och tycker om det mer social i rpn. Erik har alltid varit nära sina föräldrar. Han och hans pappa har alltid åkt iväg och fiskat. De åker till en liten sjö nära deras hem. De brukade vara där i timmar, även om de inte fick någon fisk. De var där för att få vara med varandra och ha lite far och son tid. De hade alltid trevligt och grillade oftast korv tillsamans på deras fiske resor. Hans mamma var dock hemma ganska mycket och tog hand om deras djur och Eriks lillasyster. Eriks lillasyster hade autism. Eriks mamma brukade röka tills hon kände att det var dags att vända på livet och började gymma med Eriks pappa. Eriks mamma började må jätte bra och levde sitt bästa liv. Hon var tidigare överviktig och gjorde en väldigt stor transformation. Eriks pappa började med fotboll igen. Men han blev mer och mer deprimerad. Hans pappa lever nu idag men har försökt en gång att ta sitt liv. Eriks Mamma och Pappa lever idag på ett äldreboende i hans hemma stad. Eriks mamma hade en dag skickat iväg sin dotter att köpa en påse chips vid en kiosk i närheten. Hon åkte dit men blev rånad. Eriks lillasyster hade autism och förstod inte riktigt. Så hon blev skjuten och avled 6 timmar efter hennes skottskada. Det gjorde Eriks pappa deprimerad. Erik ville att inget av det här skulle hända igen. Erik ville få bort sånt här så han gick polis högskolan i Solna. Erik var den bäste på 20 år i den högskolan. Eriks motevering är att få bort det som dödade hans syster. Erik vill att ingen ska känna smärtan han kände. Han vill få folk att känna sig säkra och kunna köpa en påse chips utan att bli dödad. Erik kämpar hårt genom sitt liv och låter inget vara halvgjort utan kämpar igenom och får sitt jobb gjort. Erik tog lumpen när han var arton och var den bäste i hans grupp. Sättet han ledde folket och visade vad som behövdes göra. Han hjälper alltid folk oavsett vem det är. oavsett om det är någon som skadat honom. Han sätter folks liv före hans egna. Han kan bli lite arg ibland och ta i lite mer än vad man behöver för att få svar och sanningen. Erik gick först bygg och anläggning. Senare så dog ju hans syster och han bytte linje och fördjupade sig inom polisyrket. När han var 28 så åkte han på en vanlig patrull med sin kollega Magnus. Sedan fick de ett larm där någon hade gjort ett bankrån. Rånarna åkte iväg och sköt. Tillslut fick de stopp på rånarna och det blev en stor skjutning. Eriks kollega låg på marken och blivit skjuten i foten. Hans kollega låg öppet och behövde skydd. Erik springer fram och offrar sig. Erik prickade tyvärr en av rånarna i huvudet och den andra två gånger i benet och armen. Sedan blev han skjuten i magen. Erik och magnus fick stopp på de två rånarna men Erik var illa skadad. Han hade blivit skjuten i njuren men överlevde. Erik tog senare ett sabbat år men är nu tillbaka för att tjänstegöra. Han mål är att få stopp på all kriminalitet och få folk att äntligen känna sig säkra i staden. Han vill att ingen ska känna samma smärta så därför han gör detta. Men största anledningen till att han är polis är för göra hans syster stolt uppe i himlen. Erik har inte så bra kontakt med sin föräldrar för att de bor i en annan stad och inte vet hur man hanterar en telefon. Så Erik flyttar nyss till denna stad och han första mål är att bli anställd hos polismyndigheten. Han vill få många vänner som han kan hänga med och gymma. Han känner sig dock lite ledsen ofta pga av hans pappa och syster. Så kommer det till tanken bli han ledsen och lite arg. Hans största styrka är att han kan tänka outside the box och veta hur folk tänker. Han har också väldigt mycket respket till alla och kan ta kritik. Hans svaghete är väll att om man nömner hans syster eller pappa så blir han arg. Sen är han också väldigt rädd för krypp och fåglar. Sedan har han också höjdskräck. Det var allt för Erik Isaksson. Forsättningen kommer om ni accepterar mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på denna server för att jag är väldigt bra på rp. Jag kommer också kunna bidra med roliga scenarion och göra minnen med nya folk. Jag vill också bli whitelistad så jag kan utveckla min rp nivå och ta nästa steget o rpn. Sen så erbjuder jag mycket social rp från mig och bidrar med det också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill spela på en bra och stor rp server där det är seriös rp och inga barn som skjuter här och där hela tiden. Märkt att det är mycket aktivitet vilket får mig o vilja joina så det alltid finns folk och rpa med eftersom jag gillar social rp. Sen så finns det alltid nytt folk att rp med pga serverns spelarbas.

Hur hittade du Unive? Spelade här för ett år sen och hade en bra tid så tänkte komma tillbaka nu. Då hittade jag servern genom fivem's lista.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rp är väll att köra mycket social rp och utveckla min rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive kommer nog vara att komma in i polisen och klättra i rangerna och skapa många nya roliga minnen. Vill också ha nya polare som man kan rpa med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope ingen just nu, letar bara efter en bra för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad inte tagit muntlig intervju på 48h.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka