Nekad Walleee | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Walleee

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 3 November 2003

Vad heter du på discord? a-#9136

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer kunna spela mellan ungefär kl 3 till typ 9-10 på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär i 1år, spelade även på multistaden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla server rpn högre genom att banna regel brottare som t.ex powergamar och failrpar. jag gör detta för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på viktigare saker. kommer hålla rent efter lallare och som sagt om någon bil kanske står som ett hinder för en annan så löser jag de. Därför jag vill bli servervakt är för att hjälpa servern att bli mer gillad på det sättet. Folk kanske inte gillar när det står döda bilar överallt dem kanske inte får den rp nivån dem vill köra på, om de står 100 bilar överallt på hela servern mitt ivägen. Hade som sagt hållt rent och städat för en så bra rp nivå som möjligt!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Under min tid på Unive har jag upptäckt flertal buggar. Detta kan vara att man som passagerar i någons fordon flyger ut och dör pga t.ex. dsync. I dessa fall skulle det underlätta om man då kunde använda sig utav /revive då man dött av en bugg vilket inte skulle hända irl. Ifall jag vore servervakt skulle det som jag tidigare nämnt förbättra min upplevelse på servern genom att jag kan göra snabba åtgärder åt buggar genom att t.ex. dva en bil eller använda mig av /revive. Servern är även extremt stor och många nya kommer in som k läganske aldrig rpat innan. Då vill jag kunna finnas där och hjälpa dem. Vill även kunna förhindra de nya som kommer in som enbart är ute för att förstöra. Ifall jag då kan få bort de som enbart är ute för att förstöra som har extremt låg rp nivå, kommer den allmänna rp nivån höjas samtidigt som staff kan lägga fokus på viktigare saker.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hålla rent efter bilar o lallare och kunna hjälpa folk som vill ha en hög rp nivå till att bli bra, som jag skrev där uppe så dem som vill ha en hög rp nivå kanske inte vill ha massa bilar överallt. För att kunna få in nya o trevliga spleare på servern så måste man även hålla rent efter lallare att ta ut lallare ta in trevliga o nya som vill ha en chans på börja rp på en hög nivå. För att komma in till en lallig server är inte så trevligt istället kan man hjälpas åt o hålla rent och snyggt efter alla. Många bryter mot reglerna tex OOC VDM osv och att ge en varning från en servervakt kan vara det som behövs. För mig är servervakt och lite mindre rank än traniee, och för att hjälpa traniee's kan servervakter ta det minsta som inte traniee's behöver priotera först. Dva alla bilar som är ivägen förbättrar så det inte uppstyår krockar eller lagg o dsync osv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommands. Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att varje dag ser jag bilar överallt tex vilket är väldigt störande när man inte kan göra någonting åt de. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt tråkigt att folk gör de så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Om jag kan hjälpa till med att inte behöva skriva en /help kom och dv:a dom här bilarna inne på autoexperten. Så har jag hjälp dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc. Själklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att en liten insats av mig ändå kan hjälpa ganska mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det skulle jag säga att jag har, jag har en del vänner som är både mod, trainiee, men som viktigast servervakter. Jag har lärt mig en del commands av de som t.ex /svban som bannar någon i 60, och det använts ofta för att banna någon för att högra uppsatta staffs senare ska kolla på ärendet och bestämma om och hur lång bannen ska vara osv. /dv så försviner bilarna i den närhet som man har skrivit in. /revive (ID) återupplivar man personen, och det använder man oftast när någon har dött av en bugg, någon har råkat missklicka någon i ett scenario osv, när folk har dött på ett “felaktigt” sätt helt enkelt. /kick (ID) kickar spelaren som man har angett, och används ofta för att kicka någon som antagligen har brutit mot reglerna. /toggleid vilket gör att man kan se allas id som är inom en kort radie, vilket är bra att använda när man spelar som servervakt då man aldrig behöver oroa sig för att inte ha fått med sig någons ID när man clippar någon som gör ett regelbrott. /sv vilket är en chat som används för OOC

Är du whitelistad på serven? Ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad några gånger förut på servern, en gång var det när jag powergamade, det var på första dagen jag gick med i Unive så mina kunskaper var inte max, men har lärt mig hur man reagerar lämpligt och det kommer inte hända igen. Det andra gången var när jag bröt mot personråns regler då jag döda min gisslan, det var fel av mig men jag har lärt mig att läsa alla regler och nu kan jag alla regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Bara Unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka