Nekad WalleBalle | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WalleBalle

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walter

Vad är ditt discord namn? walterheterjag

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Carl Von Snus jag är 25 år och kommer halvt från Uruguay,
jag är snäll men har en arg sida som kommer fram när någon är taskig och har fel.
mina intressen är pengar jag och fotboll mitt favoritlag är fc goa är indien då min karaktär var där 2015 och fastnade för kulturen men främst fc goa och deras underbara lag.
Carl gillar även bilar och hans drömbil är en porche 911 med en stor vinge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär med bra social förmåga och bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna har en chans att vinna i ett scenario, detta leder till en verkligare situation och roligare RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft, tänk själv och spela realistiskt. Döda inte någon utan en bra bakomliggande scenario. och värna om ditt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på lite engelska servrar och några svenska

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bidra till en roligare rp med min välutvecklade karaktär.

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka