Accepterad Walker | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle.

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? melle.#0545

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på lovet kan jag spela vilken tid som helst men kommer nog va mest aktiv mellan 18 och 02, när skolan börjar däremot så kommer jag kunna spela efter 14/15 och framåt mot 00

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte riktigt hur man kollar men skulle tro att jag har 6 st ksk där många var från starten av min rp karriär. Senaste bannen var nån gån i september förra året tror jag.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En som är villig att underlätta jobb åt staffs och som kan samarbeta med serven för att nå målen. Servervakter ska hålla ordning på serven så inga regler bryts, man ska kunna reglerna och ska våga säga till i ooc ifall en eller flera håller på att spåra ur. Jag tycker också en servervakt ska vara en förebild samt en roll för de som vill hjälpa serven att utvecklas lite extra.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tror att jag har ungefär 8 månaders erfarenhet där jag inte fått varken indraget eller någon varning vilket tyder på att jag uppfyllt servervakt rollens krav. Jag vill hjälpa till servern att utvecklas på så många sätt som möjligt. Jag har donerat vilket är en typ av gest till serven för att jag vill vara en del av utvecklingen men jag tycker servervakt är en rolig roll som både ger med utveckling till serven och en roll som gör det lite roligare att rpa på unive.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en som vill hjälpa serven åt rätt håll och inte använder det till något som kan göra att man vinner ett scenario t.ex. En bra servervakt ska också våga ta beslut så att man hela tiden utvecklas. Man ska vara aktiv för att hela tiden föra serven framåt men också är seriös och rättvis.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man t.ex. använder sina perms för att slippa undan exempelvis bans. Det kan också vara att du skiter i att banna din kompis om han gör ett regelbrott. Abuse innebär att man utnyttjar sina perms till sin egen vinning, till exempel revvar sig själv när man egentligen skulle dött. Ansvaret man har som servervakt är att hålla koll så att ingen gör regelbrott på serven där man också ska ha klipp på händelsen om man bannar någon.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka