Nekad Walker | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle.

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2004

Vad heter du på discord? melle.#0545

Ditt Hex-ID 1100001457762b5

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte

Vilken ped ansöker du för? Beror på vilken som är ledig, men tänker mig en ung kriminell kille

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Paul Walker, han fyller 21 nu i oktober. Han uppväxt har har varit en händelserik upplevelse. Allt började i en liten by, mitt i Burundi. Tillsammans med sin mamma, låtsas pappa och sin lillebror bodde han i ett litet fattigt hus där låtsas pappan gjorde lite som han ville. Paul men som tidigare hette Samir Whaled kunde inte låta bli att stå emot sin låtsas pappa när han dag för dag slog hans mamma. Han bestämde sig för att planera en flykt, där han tillsammans med sin lillebror och mor skulle rymma landet och ta sig till en tryggare plats, på vägen stötte dom på soldater som plundrade byar och sköt som om det vore inget. Detta tärde på Paul vilket gjorde att han mådde psykiskt dåligt. Innan den lilla familjen skulle ta en flykt båt från Afrika till Europa som dom hört så bra om stoppas dom av soldater. Efter den dagen har Paul aldrig sett sin mor eller bror igen. Paul som bara var 17 år blev adopterad av ett rikt par i USA där han bestämde sig för att byta namn, namnet blev Paul Walker. Inspirationen med namnet kom från Fast and furious då bil intresset alltid funnits i Samir Whaled. Men Paul Walker mådde fortfarande inte bra, han tänkte hela tiden på sin familj och var dom va. Detta slutade med att han började ta droger och det var starten på Pauls kriminella liv. Han blev till mycket strul för samhället och det rika paret beslutade att sparka ut Paul från huset. Nu bodde Paul på gatan, i områden där det kriminella alltid fanns. Paul tjänade mer och mer pengar på sina kriminella handlingar och i hopp om att träffa sin familj igen beslutade han sig för att fly till Europa som var planen för familjen. Han lyckades ta sig till Europa och slutade sin resa där han är idag, Sverige. I och med att min karaktär är från Burundi så hade denna ped gjort det mer realistiskt då både Paul och denna ped är kriminella. Det hade skapat mycket roliga scenarion då jag sen jag började spela på karaktären Paul pratat med en röst (voice changer) som passar denna ped riktigt bra.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag skulle säga att jag är en riktigt seriös rp spelare som gärna vill få sitt namn hört i stan och bli igen känd, jag lever mig grovt in i karaktärens situation så att alla scenarion ska bli så realistiska som möjligt men också så att de andra personer jag rp:ar med får en utveckling framåt.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag tycker att det blir mer realistiskt då jag rp:ar på att min karaktär kommer från Burundi och har en kriminell bakgrund. Jag tycker själv också det bli roligare att ha en unik karaktär som inte ser ut som alla andra.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att skapa roliga och unika scenarion utan begränsningar. Men också fortsätta rpa på det kriminella med en ped som verkligen passar in på det sätt jag rp:ar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka