Nekad walidabousamra | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

walidabousamra

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436340720/home

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199436340720/home

Vad är din discord tagg? oblockk#6607

Vem var det som bannade dig? hsazvc

Hur lång tid var din ban? för alltid tills jag gör en överklagan så den va permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rasism jag utryckte mig på ett sätt som jag borde inte ha gjort med det sa jag n ordet jag förstår att ni inte accepterar det och jag ber om ursäkt fast är mörkhyad så ni vet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa ett rasistiskt ord som jag verkligen inte kommer att upprepa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ny i spelet hade bara spelat i några minuter och detta var då mer än 3 till 4 månader sen. jag sprang med ett burettet ben på gatorna och såg en kille från avstånd han backa till mig och jag frågade om han kunde köra mig till mina vänner han sa ja fast kan körde mig till ett annat ställe han sa hoppa ut jag hoppade ut han sa upp med händerna jag sa vilken knap han sa x sen sa jag jag är ingen hund han sa nej men din mamma är en jag boxade han efter det körde han i väg och jag sa n ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va inte felaktig jag gjorde fel vilket jag ångrar och jag hoppas ni kan se det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej asså detta va den första gången liksom han inte ens spela va inne i 5 minuter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det första steget jag hade kunnat göra annorlunda är att läsa igenom era regler för det gjorde jag inte fast har gjort det nu och kan dom det andra jag hade kunnat göra annorlunda är att inte sagt det ordet jag sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? aaa joo tack det har jag och kommer fan inte göra om det för denna bannen va ganska jobbig för tycker unive är sten kul

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår tack och ber om ursäkt om det jag gjorde

Säg en anldening till varför jag ska unbanna dig

Tillbaka