Accepterad Wakke | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wakke

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198364030368/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Wakke#6094. Det var på mitt förra konto jag blev bannad på som heter "Waky" fast den bannen blir på detta kontot också för det är samma mail adress. Tror jag frf är bannad ingame för detta också.

Vem var det som bannade dig? Det var Emnez, fast det var typ 9 månader sedan så vet ej om han fortfarande spelare på Unive.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image_2023-01-08_222438718.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde verkligen fel detta var för jag var extremt arg i ett scenario. Jag sa "Hitler" till en kille, detta var så himla dumt gjort av mig. Kommer förklara varför under. Man ska alltid tänka innan man säger något. Jag vill också säga att detta var ungefär 9 månader sedan så jag har blivit mer mogen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade en ped som hade målat ansikte som en clown. Också retade ett gäng mig för det under en längre period, vi hade gängkrig mot dem. Så en gång i en skottlossining så hade vi dödat en av dem, så tänkte jag inte inte innan jag sa det. Jag sa "Hitler". Sedan hoppade personen support och fick mig permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban. Det var faktiskt jag som gjorde fel. Jag är så ledsen för det. Jag ber om ursäkt för jag gjorde det misstaget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För länge sedan blev jag bannad för typ "suntförnuft" för jag var ny till servern och rykte bildörrar på torget och sånt. Fast det var när jag startade på Unive och det var typ 9 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag skulle tänkt innan jag sa det. Nästa gång kommer jag verkligen tänka innan jag säger saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag ska aldirg säga det ordet igen. Jag ber om ursäkt. Och detta kommer aldrig upprepas igen jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka