Nekad Wakke | Ansökan till Servervakt [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wakke

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? Wakke#0001

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: Måndag: 15:00 till 22:30
Tisdag: 15:00 till 22:30
Onsdag:15:00 till 22:30
Torsdag: 15:00 till 22:30
Fredag 10:00 till 03:00

Helger:
Lördag: 11:00 till 03:00
Söndag.

RPar väldigt mycket och kommer vara aktiv som servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på Unive i 2 dagar just nu. Har kört på Unive innan i cirka 7 månader .

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1051551481473536021/1065694234801348748/image.png Var blacklistad en gång fast det var för ungefär 7 månader sedan. Dem bansen fick jag bara när jag var ny på Unive. Det var förra gången jag körde på Unive, och tjuvkopplade bilar på torget osv. Men det var 7 månader sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rensa lallare från servervn, dva bilar som står mitt på vägen trasiga. Reviva folk som blivit missklickade, kicka folk som lallar. Och se till att alla rpar bra. Man ska göra unive bättre och se till att alla följer serverns regler.
Som servervakt ska man hjälpa nya spelare man kan skriva t.ex i OOC chatten "gör inte så" eller " gör inte det på piren osv"

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern, för jag kan alla sv kommandon, jag är snäll och kommer vara en extremt aktiv och bra servervakt.
Jag har såklart varit sv tidigare på servern, jag skötte det bra. Eftersom Unive är en så stor server så kommer de in lallare och vill förstöra och då kan jag banna eller kicka dem. Jag vill hjälpa staffsen så dem slipper banna lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex när man kickar någon bara för man vill ha deras bil. Eller revvar sig när man dött i ett slagsmål.
Det kan också vara när man bannar folk för att man hatar personen OOC eller ig. Eller när man kickar någon när man står i bilaffärens kö, så man kan komma före. Gör man de kommer de direkt leda till indragen sv eller större åtgärder. Och jag skulle ALDRIG göra något sånt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka