Accepterad Wailfy | Whitelist ansökning (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wailfy

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/wailfy

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Wailfy#3045

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Andersson och han är 25 år gammal. Han är född 19 september 1995 i en liten ort i Jönköping. Oscar hade en rätt så normal uppväxt med sina 2 syskon och föräldrar. Oscar är en glad person när han vill det men kan också vara lite arg om något händer med Oscars egendom. Oscars intressen är att åka runt med bilen och vara på car meets, hoj meets bara vara på meets generelt. Oscar bodde i Jönköping i 24 år och 11 månader tills han började tröttna på Jönköping och ville flytta.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra med seriös RP för att få scenarionen som jag är med i att se så realistiska ut som möjligt.
Jag kommer också bidra med att göra Scenariona så roligt som möjligt för att kunna få alla som är med i scenariot att dom har roligt.
Jag kommer också bidra med att följa alla regler, lyssna och respektera vad staff säger.
jag spelar också väldigt mycket på den här servern väldigt ofta som gör att ibland blir det lite tråkigt när man inte har något att göra men jag kommer fortfarande inte sluta spela på servern för att det är många inne som gör att det blir väldigt roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill komma in på en populär server med många spelare så det blir roligare och för att jag vill kunna ha roligt med andra i scenarion så att dom har en roligare stund och stannar kvar på servern

Hur hittade du Unive? FiveM Search Tab

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli så bra som möjligt på att RPa för att kunna ha det så roligt som möjligt och träffa nya personer för att har roligt och umgås med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka