- Meddelanden
- 336
- Reaction score
- 19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198298253580/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Wahlström
Vad är ditt discord namn? Wahlstrom#6711
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Eriksson och han gillar sportbilar men även andra bilar. Han hade en liten svår bakgrund där han levde i fattigdom och han fick knappt några pengar och var utanför och nu gör han allt för att ha pengar och feta sportbilar och ha många vänner. Han gillar att jobba som tex Postnord,Falck,Meckonomen,Bilsäljare mm.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med realistisk RP och jag kommer inte förstöra och jag kommer hålla mig till reglerna. Och jag kommer hjälpa folk som är skadade eller medvetslösa och där kommer jag Rpa så mycket som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli Whitelistad på denna server för att jag vill ha roligt med mina vänner och rpa realistisk och denna server är den enda servern jag vet om som är bra och har hög rp nivå.
Hur hittade du Unive? jag hittade Unive av en kompis. Han pratade om Unive på våran lektion och jag blev nyfiken och ville spela på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att rollspela realistiskt som riktiga livet och utveckla min rollspelning så mycket som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället och jag har aldrig spelat på en annan server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Wahlström
Vad är ditt discord namn? Wahlstrom#6711
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Eriksson och han gillar sportbilar men även andra bilar. Han hade en liten svår bakgrund där han levde i fattigdom och han fick knappt några pengar och var utanför och nu gör han allt för att ha pengar och feta sportbilar och ha många vänner. Han gillar att jobba som tex Postnord,Falck,Meckonomen,Bilsäljare mm.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med realistisk RP och jag kommer inte förstöra och jag kommer hålla mig till reglerna. Och jag kommer hjälpa folk som är skadade eller medvetslösa och där kommer jag Rpa så mycket som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli Whitelistad på denna server för att jag vill ha roligt med mina vänner och rpa realistisk och denna server är den enda servern jag vet om som är bra och har hög rp nivå.
Hur hittade du Unive? jag hittade Unive av en kompis. Han pratade om Unive på våran lektion och jag blev nyfiken och ville spela på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att rollspela realistiskt som riktiga livet och utveckla min rollspelning så mycket som möjligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället och jag har aldrig spelat på en annan server.