Nekad Wahlstrom_ | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till chefs-jobbet på Falck.

Vad heter du IRL? Irl så heter jag Oscar Wahlström

Vad heter du på discord? Wahlstrom#6711

Hur gammal är du? jag är 14 år gammal och ingame är jag 21 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? på fivem så har jag 40 timmar just nu

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag vill hjälpa till med trasiga fordon och jag vill rädda upp företaget och vara billigast och effektivast i stan. Jag fokuserar på att ha trevliga anställda och bra lön och bra arbetsmiljö för dem. jag vill också skapa ett bra ryckte för företaget och jag vill försöka driva på företaget bra så alltid folk får hjälp

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat ett tag på Falck och jag kan ganska mycket om bilar och hur man lagar dem.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Magnus Eriksson och är 21 år gammal, Han är intresserad av fordon det vill säga lastbilar, bilar mm. Hans dröm är att ha ett eget bil företag och laga bilar åt andra. Magnus han är väldigt social och gillar att prata med andra spelare om dom pratar med honom. Magnus hade en hyfsat bra barndom med mycket dragracing bilar och sportbilar och han hade t.o.m en egen bil som han trimmade själv vid ung ålder och hållde på med den och lärde sig köra bil vid bara 11 års ålder men senare när han hade kommit upp i högre ålder så funderade han på vad han ville bli för något och bilar stog honom nära så han ville gå på något fordonsgymnasie så han gick där och sedan blev han anställd på Falck och jobbade där ett tag och nu vill han söka vidare till ett högre jobb för att han brinner för yrket. Magnus favorit är främst SAAB men också mycket andra bilar som tex Mercedes,Audi,bmw,Koenigsegg mm.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan men minst 2-4 timmar per dag det blir oftast mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle till 100% fortsätta spela för detta är min favorit server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka