Nekad Wahlstrom_ | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 5 April 2007

Vad heter du på discord? Saab#6711

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar när det är skola:
16:00 - 00:00 med pauser för mat ev läxor
Helger:
det beror ju på hur mitt dygn är vänt men typ dom här tiderna är det
12:00 - 03:00 med pauser för mat ev annat men inte så jätte långa pauser
när mitt dygn är helt cp så är det 20:00 till typ 12:00
Lov:
14:00 - 05:00

Tiderna kan ändras men jag kommer försöka att hålla mig till dom här tiderna men man vet aldrig vad som händer

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen typ Maj eller Juni men jag blev bannad i Augusti och jag kom tillbaka nu i November

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag skulle göra är att mestadels dva alla bilar som ingen som är inne äger eller som bara står helt fel men jag kommer först försöka ge en bot på den som har gjort det för qpark måste ju tjäna lite pengar :)
Men sen så kommer jag hålla koll på spelarna så dom sköter sig och ev banna dom i de fall jag tycker att dom förtjänar en ban och om dom gör en grov sak så kommer jag banna dom i 30 min och sen hoppa support och snacka med nån om vad som hänt och så får staff se vad dom kan få för ban ifall det är typ grov powergaming eller nåt sånt.

Jag kommer även se till så att inte folk bara står afk så dom som står afk kommer jag kicka för att det här är Rp och man ska kunna svara nån ifall man är inne och man ska inte stå och afk'a

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det är väldigt kul att kunna se över folk och jag vill kunna se till att folk inte bryter emot regler för att det förstör rpn jätte mycket och jag vill även dva bilar för att många bilar är ivägen och staffs har inte alltid tid att gå runt och ta bort bilar

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra unive till en bättre plats igenom att se till så folk inte bryter emot massor av regler och jag skulle kunna dva bilar som är ivägen för att det är jobbigt i ett scenario ifall man blir jagad av polisen och det är massor av bilar ivägen på motorvägen

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att just jag ska bli servervakt för att jag tycker att jag sköter mig väldigt bra som servervakt för jag har varit support innan och servervakt så jag vet hur man gör och allt sånt

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att det är väldigt kul och jag vill hjälpa till med saker som staffs kanske inte har tid med

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper när det gäller kommandon jag har ju varit support och servervakt innan så jag vet alla commands som jag behöver använda

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 1 gång jag fick permban av philip för att jag var korrupt för att jag gav min kompis krim roll när jag var medlemskaps ansvarig men jag har lärt mig av mina fel och jag fick en till chans och jag tänker inte sabba det

Spelar du på någon annan server för tillfället? nope

Rätt kort och outvecklad ansökan, du borde fylla ut lite mer. Verkar dock vara aktiv vilket är ett plus. Lycka till!

Utveckla "Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?" samt lite fler frågor.!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka