Wahlstrom_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Wahlström

Vad heter du på discord? Saab#6711

Ange ditt födelsedatum 5 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till detta åter igen var att jag saknar att vara medlemskaps ansvarig jag tycker att det är väldigt roligt att hantera vilka som kommer in på servern och att dom kan alla regler för annars skulle servern vara fullt av regelbrytare

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja just mig som medlemskaps ansvarig för att jag tycker att jag är väldigt bra på det jag gör och jag kan göra det väldigt länge cirka 6 timmar om inte mer per dag och det vet philip om för när jag var support jobbade jag cirka 12 timmar om dagen

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta andra människor väldigt bra och vara trevlig man kan även skämta lite men inte för grova skämt och man ska fatta skämtet. Man ska även se till att dom har de bra och att dom fattar allt om dom inte vet så kan man hjälpa dem

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka att bli medlem på unive igenom att vara strängare på reglerna för om inte reglerna sköts så blir allt kaos för jag har sett/hört medlemskaps ansvariga som knappt tar någon regel alls och bara släpper in folk och det är inte bra för när vi på unive får massor av ansökningar dagligen så måste vi ta in rätt folk för annars blir det bara massor av lall mm för att folk i chatten på discorden bryter emot massor av regler och då förstår man att dom inte har läst och dom klagar på att dom inte blir accepterade men vi som medlemskaps ansvariga ska skriva tydligt vad vi tycker att dom ska utveckla för att komma in annars blir det väldigt svårt för dom som ska söka till medlem att fatta vad dom gör för fel

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom kraven jag har på medlemmarna är att dom ska kunna alla regler vad dom betyder man kanske inte behöver veta på pricken men man ska ändå veta så att dom inte åker på ban och dom ska även kunna lite av discord reglerna för att jag har förstått att lite av folk inte kan uppföra sig i discorden och då behövs det att man tar upp discord reglerna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett väldigt stort ansvar att bära på för att det är jag som anser vilka som ska få komma in på servern och vilka som inte ska få komma in på servern

Hur ser din aktivitetet ut? Vardag: 15:00 till cirka 00:00 med några pauser för mat och läxor men inte så långa pauser, helger: 12:00 till 02:00 med småpauser för mat, LOV: 15:00 till 04:00 med småpauser för mat, nu under praon under V47-48 så är tiderna lite oklara men jag kommer nog vara aktiv från 18:00 till 00:00 för att jag har väldigt långa arbetsdagar bara då men efter praon har jag tid för mycket mer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? yes

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ju varit medlemskaps ansvarig innan och jag vet allt hur man gör och sånt så det är inga problem för mig och om det skulle va nåt som jag inte kan så är jag väldigt lättlärt så jag lär mig väldigt snabbt

Tillbaka