Accepterad Wahlen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? SAAB#4631

Vad är ditt hexid? steam:11000011425490c

Ange ditt födelsedatum 5 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till Medlemskapsansvarig åter igen var att jag saknar dehär väldigt mycket och har ingenting o göra på fritiden o vill verkligen tillbaka för de är dehär jag tycker är de roligaste att göra om dagarna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskapsansvarig för att jag är väldigt snabb och jag kan precis allt inom dehär för jag har väldigt bra erfarenhet o de vet ni om :) och jag är väldigt vänlig emot våra kommande medlemmar brukar ofta få beröm av dom när jag tagit intervjun klart

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med bra ton och snällt och om dom inte förstår så visar man snällt och inte tjafsar o håller på för då kommer man inte långt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja påverka det till något positivt och förändringarna jag vill göra är att minimera klagomålen från våra kommande medlemmar om att inga intervjuer tas och vill även se till så att alla kan de regler de behöver kunna och är förstårliga inom vad rp betyder för man vill ju inte släppa in nån lallare direkt :)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav som jag ställer på medlemmarna ska vara att de ska kunna alla reglerna och även discordreglerna och de ska vara trevliga och inte uppkäftiga och dethär med reglerna kommer jag vara stenhård på för när alla medlemmar kan reglerna bra så kommer vi att se en positiv förändring i unive som tex är att vi kommer att minimera antalet bans som sker per dag och även minimera banöverklaganden

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett väldigt stort ansvar för de jag som släpper in dom och om det händer nånting 30sek efter dom har blivit medlemmar så betyder det att det är en brist hos mig och det vill jag inte ska hända så jag ska sköta mig och se till att jag gör de som skall göras

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser ut såhär: Vardagar förutom måndag: 15:40 kommer jag hem cirka de beror på ifall jag tar epan eller moppen men nu räknar jag med mopeden. Måndagar: 14:10 och kanske går aktiv runt halv 3 tiden. Helger: Helger kan se väldigt olika ut för mig antingen kan jag va ute på kvällarna eller så har jag hemvärnet på morgonen till eftermiddagen men demhär tiderna kommer jag att försöka hålla när inget uppstår: 16:00 till typ kanske 03:00 eller senare de beror på hur mitt dygn ser ut

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Yes

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Vill gärna att ni byter mitt namn här på forumet till SAAB för de känner jag mig mest bekväm med :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka