Accepterad Wahlbeck | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wahlbeck

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198815398268/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Wahlbeck

Vad är ditt discord namn? wahlbeck#5561

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter James Wallander och är en normal man som älskar bilar och har tre bröder en store bror och en som är lika gammal och en lille bror och de är uppväxta i en liten stad utanför Stockholm som heter Södertälje. de bodde i ett hus som hade garage och det var store brorn som inte var så intresserad av bilar men alla andra var jätte intresserade av bilar och där efter ägnade en massa tid i garaget men James var alltid den som kunde mest och lärde alla andra om bilar och motorer. Och han har haft en ganska svår uppväxt när han var mindre så dog hans mamma för hon var missbrukare medan hans pappa var den som tjänade alla pengar men när hans mamma dog så blev han också missbrukare och blev arbetslös och då fick Chrippa och James gå ut i jobb livet tidigt för att försörja alla i familjen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört på en annan fivem server tidigare, Snöstaden RP (när den var aktiv och bra), så jag vet alla regler och är ganska bra på RP. Jag följer som sagt alla regler vilket betyder att staffs inte kommer behöva lägga ner onödig tid på att varna, kicka eller banna mig osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion, långa och utförliga samt otroligt bra rp. Jag kommer att spela seriöst samt att jag är en välidgt social rpare vilket alltid behövs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det så realistiskt som möjligt inte bara tänka på att allting ska gå bra för dig eller att du ska vinna allt.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på unive tidigare och vet att den är bra och har en massa kompisar som har rekommenderat denna server mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka