Nekad Wahlbeck | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wahlbeck

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006

Vad heter du på discord? wahlbeck#5561

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 17:00 till typ 21:00-22:00

helger 12:00-13:00 till 00:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3-4 veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag ska vara uppmärksam om omgivningen och hjälpa servern till ett bättre roleplay.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag kan bidra till en bättre rp på servern och hjälpa folk och bli bättre på rp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att ha koll om omgivningen och t.ex. ha koll så alla följer reglerna bra och sånt.

Varför ska just du bli servervakt? För jag tycker att jag har bra koll på reglerna och känner att jag skulle kunna ta an den rollen och sköta den bra.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern till en bättre omgivning och kunna ha koll om t.ex. nya folk sköter reglerna och sedan kan jag hjälpa och ha koll. För brukar vara där det är mycket folk där det kan hända att det blir att vissa personer bryter mot vissa regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej inte så mycket men har en kompis som är servervakt och som kan lära mig om hur kommandon funkar.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad och har varit det sen jag börja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit avstängd 1 gång och det var i 5 dagar av suntförnuft och jag vet vad felet var och gjorde en banöverklagan och den gick igenom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server gillar unive och fokuserar att utveckla min karaktär på den här servern. Och tycker den servern är rolig att köra på och sånt.

Utveckla mer och skicka in en ny ansökan nästa vecka.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka