Nekad Wagwan | Whitelist ansökning ]Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wagwan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146898983/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Johansson

Vad är ditt discord namn? Wagwan#2546

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed Karlsson, är 18 år gammal. Och lever på att andra ska ge mig pengar, vill jobba så lite som möjligt och har en dröm att öppna ett eget taxi företag. ( Zutt Taxi AB ). Detta är en svart firma som bara tar swish. Han kom till sverige för 4 år sen och har en under bar svenska med lite brytningar. Du kan ofta hitta honom på tinder där han letar efter några fruar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med roleplay scenarion och en taxi till stället ni behöver. Kan hjälpa folk som inte big ballar som Ahmed.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar servern så mycket och det är den bästa servern jag kört på, vill få en full upplevelse o då känner jag att jag behöver whitelist.

Hur hittade du Multistaden? Jag såg en hel del klipp från youtube och twitch, + den ligger högst upp på listan med svenska server. Grattis, det är imponerande.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med folk och öka min sociala sida.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan server.

Tillbaka