Nekad waguchampangemode | Chef-jobb ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @🏘️Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Melvin

Vad heter du på discord? waguchampangemode#4787

Hur gammal är du? 15. 16 om 1 månad

Hur länge har du spelat på Unive? 1år +/-

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att bygga upp en rolig och kreativ sätt att sälja hus, jag kommer försöka göra som irl, Försöka göra budgivningar, skicka ut i twt thx att det är budgivning på ett specielt hus osv, detta för att göra en lite ny och roligare rp hos jobbet. Som chef kommer jag även ta mycket ansvar när det gäller personal och hur personal ska bete sig på arbetsplatsen. För att utveckla hus marknaden kommer jag göra olika event samt nya sätt att marknadsföra hus branshen. kommer även gå ut till mina anställda hur man ska vara mot kunder och kollegor för att kunderna ska få en bra upplevelse. kommer satsa på kund upplevelse och även försöka utveckla husen. även skaffa sammarbets avtal med securitas så om husrån kommer så ska dom vara på platsen inom 5 minuter, har massor med planer till jobbet som jag tror kommer utveckla det till en extremt bra nivå. och i slutet av dan kommer vi satsa på glada kunder och hög säkerhet, för att uppnå detta kommer jag anställa personal till olika arbets uppgifter så det kommer finnas mer än 1 arbets uppgift. säkerhets avdelning sälj avdelning och försäkrings avdelning, kommer skaffa sammarbete med trygghansa och rpa på att man får skade stånd ifall det inträffar något hemskt hemma hos en. Målet är att utveckla och driva på 🏘️Jönsson Fastighetsbyrå AB för att sälja hus och få en ny hus marknad. målet är att ett hus ska vara som irl, en plats man är på en plats man hänger på. och jag vill göra så folk har grill kvällar och grejer hos husen och jag tror jag kan lösa det med mitt driv och mina erfarenheter

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit mekonomen chef och under denna tiden hade jag som mål att nå 50 anställda jag nådde det målet och fick up 70 anställda. detta gjorde så vi blev den mest aktiva meko kåren som varit på unive. Vi hade en bil på senaste larm inom 1 minut då jag som chef delade upp alla i grupper 10 personer i varde grupp, och såsett fick vi en bra och utsprid kår som kunde hjälpa allt o alla så fort som möjligt, mitt mål var att mman max skulle vänta30 sekunde för att det skulle komma en meko bil, och vi var nästan där snittet låg sedan på 33 sekunder och jag kände mig nöjd med det resultatet

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag runt 7 timmar, för att rpa och utveckla fastighetsbyrån på ett positift sätt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka