Accepterad Waggen | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waggen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Användarnamn: Waggen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844839710

Vad är din discord tagg? Waggen#8439

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Grov powergaming och bilstöld från greenzone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig bann för det var såhär när jag körde bilen så dog jag av matförlust och hade ingen kontroll sedan över bilen när jag var död och då krocka jag in i väggen men jag var ju ändå död så jag fattar inte varför det var grovpowergaming om jag ändå dog, också om att jag snodde en bil från greenzone ja det gjorde jag men det var min kompis bil så jag trodde inte att jag skulle bli bannad eller kickad för det, för min vän tillåt att jag tog hans bil.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej, det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna gjort annorlunda med att jag måsta komma ihåg att äta så jag inte dör när jag kör bil och att inte röra någon annans bil på greenzon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte ta en bil på greenzone fast det är min väns bil för det är ju klart jag fattar att ni kanske trodde att jag snodde bilar från greenzone men de är alltid min vänners bilar med tillåtelse att göra det, och att jag ska bli bättre på att hålla koll på hunger och törst.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka