Nekad waffe_swe | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? m5#7365

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Karim, han är född 1999 och hör haft en bra barndom. Han växte upp i förorten så han är lite kaxig och dryg men riktigt trevlig och snäll mott dem han känner. Han är en väldigt bra förhandlare och byter lätt upp sig till dyra fordon och saker. Han är ganska rik och går för det mesta runt med märkes kläder. Han vill börja jobba med bilar och som en mekaniker men eftersom att han inte har varit en medborgare så har han inte haft chansen till det. Så nu drömer han om att få bli medborgare i staden och kunna börja jobba.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer ha mer tillgång till dc serven och göra mer för att Unive ska bli en roligare plats och kanske få fler kompisar att spela på serven. Sedan så kommer jag att försöka göra fler roliga scenarion för att folk ska ha det roligt när dem spelar. Om jag blir medlem tror jag också att det blir roligare att spela på unive för att man har mer tillgång till serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka bidra med flera roliga scenarion och framför allt jobba mycket. Det är väldigt ofta det är tomt på t.e.x Auto så om jag då skulle få jobbet där kan jag göra det till en bättre plats och få ditt fler för att det är öppet oftare. Sen om det blir öppna ansökningar till krim så kommer jag försöka att bli det och kan då höja min rp nivå. Genom att veta hur den rpn fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och att du inte bara ska spela för att det ska gå bra för dig.

Hur hittade du Unive? Igenom youtube, Det var COSMO_BT som jag brukar titta på ibland och han gjorde så jag ville börja spela unive/fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka