Nekad waffe_swe | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? hoop op#7365

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi karim. Han är född 2001 och är 21 år gammal. Han har ingen familj men han har riktigt många vänner. Han har det verkligen inte svårt ekonomiskt och då han har bott i staden ett bra tag så har han väldigt mycket kontakter och har importerat bilar. Han tänker på det kriminella livet väldigt ofta och har planer på att bilda ett gäng i framtiden. Han har varit kriminell innan. Men fick sluta med det efter att det hände lite saker. Han vill nu kunna göra mer saker i staden och kunna skaffa ett riktigt jobb och sluta jobba i den smutsiga gruvan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med mycket jobb och försöker att hålla unive på en bra rp nivå. Jag känner att jag inte riktigt har lyckats med det innan men nu har jag lärt mig av alla misstag jag gjort och kommer kunna ha en väldigt bra och hög RP nivå. Om jag skulle bli medlem så skulle jag också donerat för krim och starta upp ett gäng då jag tycker att den RPn är väldigt rolig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka bidra med flera roliga scenarion och framför allt jobba mycket. Det är väldigt ofta det är tomt på t.e.x Aufå ditt fler för att det är öppet oto så om jag då skulle få jobbet där kan jag göra det till en bättre plats och ftare. Sen om det blir öppna ansökningar till krim så kommer jag försöka att bli det och kan då höja min rp nivå. Genom att veta hur den rpn fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och att du inte bara ska spela för att det ska gå bra för dig.

Hur hittade du Unive? Igenom youtube, Det var COSMO_BT som jag brukar titta på ibland och han gjorde så jag ville börja spela unive/fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka