Nekad waffe_swe | Medlem ansökning - BING

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Bloop the plop#7365

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Karim och älskar bilar och motorcyklar gillar och jobba älskar o vara med vänner och familj är väldigt vaken i staden som sagt har många kompisar kommer bidra med att jobba mycket vara med alla och ha allmänt roligt alltså.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag vill bli medlem för jag vill jobba på alla olika ställen och träffa nya männsikor och jobba så mycket jag kan på alla olika ställen så jag kan gör alla männsikor lyckliga kanske laga bilar när som hälst och vart som hälst och tunea bilar och motorcyklar för alla ska kunna må bra i staden och ha kul med sina grejer dom har.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka bidra med flera roliga scenarion och framför allt jobba mycket. Det är väldigt ofta det är tomt på t.e.x Auto så om jag då skulle få jobbet där kan jag göra det till en bättre plats och få ditt fler för att det är öppet oftare. Sen om det blir öppna ansökningar till krim så kommer jag försöka att bli det och kan då höja min rp nivå. Genom att veta hur den rpn fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och att du inte bara ska spela för att det ska gå bra för dig.

Hur hittade du Unive? Igenom youtube, Det var COSMO_BT som jag brukar titta på ibland och han gjorde så jag ville börja spela unive/fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka