Nekad waffe_swe | Ban överklagan [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Ditt Hex-ID: 11000013b906dc6

Vad är din discord tagg? Bloop the plop#7365

Vem var det som bannade dig? [Noel]

Hur lång tid var din ban? 29 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, COMBAT LOGG, COP BAIT

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade köra på 2 killar som försökte döda min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis ringde i unive så svarade jag så sa han att han blev nästan dödad av några grabbar för ingen anledning så skulle jag hjälpa han och då körde jag ditt och då när jag kom ditt så sa han hjälp mig dom håller på att slå sönder mig så skulle jag hjälpa så skulle jag få bort dom och då tänkte jag inte så mycket och försökte nudda lite på dom med min bil så dom ramla om kull så hoppade min kompis in i min bil så körde jag där ifrån för han behövde läkemedel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för man ska banna folk när någon kör på någon men inte i 29 dagar kanske 1 timme eller något sånt istället för 29 dagar för att bara hjälpa en kompis ifrån att bli dödad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen så var det när jag och min kompis körde hans bil så skulle vi köra då körde vi i typ 400kmh och då råkade han krascha så skulle vi gå ut ur bilen så skrev vi ont i huvudet och benen så frågade vi en kille om han kunde laga för han var bredvid i en annan bil så svarade inte han så frågade vi igen men fick inget svar på frågan då skulle vi springa där ifrån då fick båda vi ban i 10 dagar för vi inte skrev medvetslös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat inte köra på dom för att hjälpa han och kunnat gjort någonting annat för att hjälpa han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan kommer nekas pågrund av att du combat logga samt copbaita även!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka