Nekad waffe_swe | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Ditt Hex-ID: 11000013b906dc6

Vad är din discord tagg? Bloop the plop#7365

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wybbmd Anledning: bär på skott säkerväst på allmänna platser, har sagt till dig hela dagen men du bryr dig inte Går ut om: 0 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: Aryan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har på mig en skottsäker väst på allmän plats vilket är suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade pratat med en kille om att byta en bil mott en camaro men ångrade mig sen kom en kille med en ferrari som var intressant så jag skulle byta med han sedan så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som inte hade tagot av mig västen. Men jag hade gjort det efter att jag fick en kick men sedan så gölmde jag de nu när jag gick on.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick perma för att jag råkade köra på en snubbe som stog på min bil. Jag sa till han att gå ner men sedan gjorde han inte de så jag körde iväg o råkade då köra på han

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit av mig västen och åkt och bytt till några andra kläder

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska gå med väst på allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

jag kommer ej unbanna dig, jag skrev till dig under hela dagen, till och med kicka dig för det. men ändå väljer du att fortsätta, känns som att om jag släpper in dig så kommer du inte ha lärt dig något och bara fortsätta igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka