Accepterad waffe_swe | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waffe_swe

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198959586758/

Ditt Hex-ID: 11000013b906dc6

Vad är din discord tagg? Bloop the plop#7365

Vem var det som bannade dig? 9bit

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hets i ooc chattenl

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev Grova grejer i Chatten och förstår vrf jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid gruvan med mina kompisar och letade efter min motorcykel för någon hade tat den så vi åkte o letade vid gruvan så hoppade vi ut ur bilen och letade men vi hitade inte den sen kom det en kille och hoppade in i min kopmis bil och vägrade gå ut så vi drog ut han sen börja han slå ner mina kompisar och tog alla deras grejer sen kniv hög han mig så dog jag och tog alla mina grejer sen blev jag arg och skrev grova grejer i chatten så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och kommer aldrig skriva så grova grejer i chatten och ska tänka mig innan jag skriver och jag blev så arg så jag skrev bara något i chatten och visste inte vad jag höll på med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var när jag vad vid piren så du ringde en kompis till mig och frågade om jag skulle plåka upp han så sa jag ja o då åte jag i bilen på motorvägen påväg till min kompis sen efter en stund så hoppade det fram en kille framför bilen så råkade jag köra på han så fick jag ban för VDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat lugna ner mig mer och inte skrivit så grova grejer i chatten och kommer aldrig göra om det igen för nu förstår jag vad som hände men då när jag skrev så blev jag bara så arg så jag skrev bara något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva så grova grejer i chatten och tänka innan jag skriver för man hinner inte tänka vad man skriver så blir det bara så ja jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka