Nekad Waelnikola | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macky

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
24
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803222400/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wael

Vad är ditt discord namn? Wael151#2853

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Mitt namn är wael 21 år gammal, nyss flyttat från göteborg och letar efter ett jobb i denna nya staden. Jag är positiv och försöker att bygga upp en familj i denna stad. Kommer från en förort utanför fylld av misär och tragedi, hela min ungdom var fylld av kriminalitet och våld. Gjorde bland annat Arlandarånet och ett antal G4S rån, vilket jag fick sona i 3 år på kåken därav 5 år suttna och resten villkorlig dom. Anledning till mitt liv som yrkeskriminell var bland annat för att mina föräldrar missbrukade narkotika och alkohol. Bodde med mina föräldrar tills det att jag var 10 år gammal då jag senare blev flyttad till en fosterfamilj Södertälje, vilket inte fungerade så bra för mig. Jag blev senare flyttad till ett HVB-hem för rehabilitering för mina aggressionsproblem. På just det boendet fanns många kriminella och det var så jag kom in på det kriminella spåret. Började med ringa narkotika brott och ledde sedan till personrån, smash N grabs och så vidare. Men det livet har jag lämnat nu och försöker hitta nya vägar att gå i livet. Jag går just nu om gymnasiet för att bli polis och tror därför att det hade passat mig bra. jag har och vill förändra mitt liv helt och hållet och bli en polis och stoppa all kriminalitet

Varför ska just du bli whitelistad? anledningen till att just jag ska bli whitelistad är för att jag har tröttnat på att vara arbetslös. Jag vill kunna ta Roleplay på riktigt och skaffa mig ett jobb som polis. Med whitelistning får jag ett större intresse för att spela på denna server. Kommer bli mycket roligare rp och roligare scenarion. Utan ett riktigt jobb finner jag inget speciellt stort intresse i RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill skaffa jobb att vara autoexpert och det är mer roligt för att jag är nyflyttad hit och än så länge trivs jag bra.

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekommenderade servern pga att han tyckte de var seriös RP vilket jag söker, så testat på denna servern och fastnat vilket jag tycker är väldigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ycker detta är en så pass bra server att bli whitelistad på. Har letat länge efter bra servrar och äntligen hittat en som jag verkligen vill RP:a på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka