Nekad Waelnikola | Ban överklagan [Foxiz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macky

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803222400/

Ditt Hex-ID: 1100001323e7f80

Vad är din discord tagg? Wael151#2853

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? Först var den 5 dagar och nu permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? står ingenting det finns ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning jag blev bannad för något jag inte gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var polis på patrull sedan ser jag en misstänskam bil som kör dåligt jag åker efter den och jag köre runt 60 sedan kommer folk bakom mig jag stannade på ett rött ljus och tappade bort mannen det kommer 6 personer och säger att jag körde 150 vilket jag blev förbannad på för jag gjorde inte det. Goggle speccade inte oss då jag hade /togglename han kom när jag stannade på rött ljus och bara hörde allt som hände jag bad de att åka in mot marjalisa och de gjorde så sex personer omringar mig och en säger jag körde 150 och goggle SKRIVER ooc så alla personer i servern ser han frågar varför jag körde fort och skriver ej /M till mig jag skriver att jag ej har kört mott rött och ej kört 150 där blir jag bannad. sammanfattningsvis så bannar goggle mig när han inte äns var med i scenariot och han skriver ooc så allla kan se. det ända jag gjorde är att köra 60 för att förfölja en mistänskam person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var väldigt felaktigt och oproffisonelt gjort av goggle. det var felaktig för att han inte äns var med när scenariot började och han säger först 150km/h sen säger han 140 asså han vet ej själv för han var inte med då. han skrev även ooc så alla personer kunde se han skule ha skrivit /m för jag va själv suopport innan jag blev bannad från discorden för att en person som var med i scenariot sa till mig naccas och dachri och jag sa hållkäften bara och fick ban av goggle. men andra personen som svärde fick inget. jätte rättvis behandling.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting jag är polis och gjorde mitt jobb!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag vet ej vad jag blev bannad för och finns ingen bevis på det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka