Nekad Waelnikola | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macky

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803222400/

Ditt Hex-ID: 1100001323e7f80

Vad är din discord tagg? Macky#2853

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för att jag rökte Weed i piren många anser att det inte är tillåtet och andra anser att det är tillåtet alltså suntförnuft. Jag kan dela med mig om en personlig sak som jag it borde behöva säga men jag är beroende av zutt och jag röker på minst 3 gånger i veckan i väldigt allmänna platser som ex Södertälje centrum där det finns fullt med folk. Jag och mina vänner står där och röker på vissa gånger till och med framför poliser o Securitas och inte äns de kommer fram till oss. Jag vill rpa som mig själv irl jag ska inte behöva bli bannad för suntförnuft när jag själv röker på framför tusen personer men irl så kan jag inte bli bannad. Jag mekkar en joint mitt i centrum ingen säger ett skit ingen kollar men i servern så är det absolut fel då får mig o känna mig utanför att göra det liksom jage onormal människa. Jag röker på i allmänna platser men när jage inne i unive då får man ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt o snacka med min vän som också rökte på ii piren och piff blir jag bannad för jag rökte på med en kompis. Det var inte äns många folk där kanske 30-40 pers kanske mer kanske kmr ej ihåg. Men jag röker på irl framför över 100 personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker lite både och eftersom okej det är ett rp man ska rpa och allltid tänka logiskt. Men jag rpade mig själv liksom det är den personer jag är jag röker till och med på i skolan framför folk. Men liksom när det gäller suntförnuft bör man alltid tänka logiskt fine jag kunde gjort bättre men jag ville ba rpa mig själv min karaktär är alltså jag men tyver så får man ej vara den man är känns det som.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart perma bannad för jag kalla en kille i support ärende en spelare alltså hållkäften och han sa t mig naccas o dachri jätte konstigt jag vet. Jag har även vart bannad för powergaming alla de jag berättar om är för 6 månader sedan typ. Jag kunde inte rpa då kunde inga regler inget men nu kan jag i princip allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja genom att inte äns emota för att vara med om denna händelse det var onödigt av mig men som sagt vill rpa mig själv som irl liksom in game

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte skriva /smokeweed nånstans fast än jag gör det irl i centrum. Har även video bevis om det krävs.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår klart och tydligt med all respekt //Wael

Senast ändrad:
tydliga bevis, och tecken på suntförnuft. därav nekar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka