Accepterad WaduhellAREYoudoingBTw | Ban Överklagan [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? jallabror_______

Vem var det som bannade dig? waller

Bild på banmeddelande: image (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i ett träd med min bil när jag inte kollade och så trodde dom att jag skulle köra iväg och inte rpa på skadorna men det jag gjorde var att jag såg bilen bakom mig komma så jag backade bak för att inte krocka en gång till så att jag skulle dö. Jag tror att du tror att jag hade tänkt köra iväg efter att jag backade men så var det inte iallafall utan du kan se att jag stannade och att nån sekund efter så blir jag skjuten av dom när dom skjuter mig samtidigt som dom sitter i deras bil, om jag skulle kört framåt så skulle min gubbe fortsatt köra fram när jag dog men eftersom jag stannade och skulle rpa på sakdorna så stod bilen kvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var precis som jag skrev ovan. Jag körde in i ett träd när jag kollade bakåt jag backade och stannade 1 sekund efter så dör jag därför hinner jag inte skriva in min /me och på så sätt får du det till powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår att du tror att jag tänkte köra iväg och powergamea men så var inte fallet jag tänkte rpa på skadorna men backade lite bara så att jag inte skulle dö av deras bil som kom i 300.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men jag har tagit lärdom av min ban och jag förstår bara du ger mig en varning så kommer jag se till att det inte sker igen jag tycker inte att det är nödvändigt med 2 krimvarningar för att jag inte hann rpa men som sagt så förstår jag att du trodde att jag inte skulle rpa men nu vet du ju iallafall. Jag tycker ändå att resten av scenariot var okej därför tycker jag inte att man hela tiden måste banna det räcker liksom att säga till, vet itne om du skrev att jag skulle hoppa support nån gång kunde iallafall inte detta pga att en familjemedlem fyllde år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är lite av ett missförstånd men jag hade ju kunnat ståt kvar och låtit dom pittat mig men jag hade lite mycket adrenalin när jag körde där och blev jagad av flera personer så det var inte så det var ett litet dåligt beslut av mig, men som sagt så skulle jag rpat med /me men det hann jag inte göra eftersom han sköt mig genom sin bil före.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag skulle inte backat ut utan rpat direkt men tycker inte jag borde vara bannad eftersom jag anser att det är ett missförstånd och att du borde förstå det efter denna texten. Jag försökte liksom rpa efter jag backat ut men igenligen så kanske det inte var rätt av mig att backa ut men jag stannade iallafall för att rpa med då så sköt dom mig genom dras bil så det blev lite svårt för mig att rpa på dem skadorna eftersom jag dog. Har väntat ut bannen nu och verkligen tänkt igenom det så jag hoppas på att jag kan få en andra chans och kunna rpa lite idag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka