Accepterad WaduhellAREYoudoingBTw | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA.

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/fvht-qdgv

Ditt Hex-ID: steam:11000013e5db24e

Vad är din discord tagg? jallabror_______

Vem var det som bannade dig? @Anders

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från hans perspektiv så körde jag in i honom men igentligen så var det dsync. Jag hade lite tråkigt så jag körde lite lalligt från sida till sida vilket ledde till att jag dsyncade bilen som stod vid sidan av vägen, detta var ju såklart dåligt av mig men jag har tänkt igenom detta. Jag förstår att det såg ut som ren vdm och att jag powergamade sönder men alla gör vi mnisstag och jag hoppas att jag kan få en andra chans då jag känner att jag tänkt igenom detta nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min bil utanför sandy sjukan och körde lite lalligt fort från sida till sida så då när jag körde förbi bilar som stod vid sidan av vägen dsyncade jag dom utan att jag visste. Från deras perspektiv när jag fick se ditt klipp så var det som att jag körde rakt på dom körde tillbaka och körde rätt på dem vilket jag inte gjorde men det var dumt av mig att köra så nära så att det dsyncades.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban eftersom han inte kunde veta att detta var dsync och sen så var det ju inte så smart av mig att köra som jag gjorde när dsync finns. Jag hade helt enkelt lite tråkigt och tänkte mig inte för utan jag bara körde runt lite lalligt vilket var dumt av mig och jag har täbkt igenom detta nu den här dryga veckan. Jag har försökt lägga ner en del tid på att denna banöverklaganen så att du skall förstå och så att du kan sätta dig in i m itt perspektiv och förstå varför det blev som blev.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en lite dålig historik men jag har försökt förklara på banöverklaganen va det är som har hänt och det har varit en del missförstånd. Som jag sagt så har det varit en hel del missförstånd av olika skäl samt att ibland så gör man ju fel och så får man lära sig av det helt enkelt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle absolut inte köra som jag gjorde och det kommer jag se till att jasg inte gör i framtiden. Det var riktigt dumt av mig att köra som jag gjorde när jag vet att dsync kan förekomma lätt vid sådana tillfället och jag ångrar mig innerst. Eftersom jag är medveten om att dsync sker ofta när man kör på det här viset så borde jag inte kört så nära och så fort som jag gjorde precis brevid honom så om jag skulle gjort om scenariot skulle jag inte kört så nära utan hålla avstånd. Jag körde liksom som att jag ville dsynca honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte köra som jag gjorde eftersom det är mycket dålig rp och kan leda till dsync som det gjorde i detta fallet och då ser det ju ut som att jag kör rätt in i honom och bara fortsätter att köra sen så var jag inte heller medveten om att dom försökte prata med mig innan och jag kan mistänka att dom blandat ihop mig med npågon annan eftersom det var många med den bilen eller så var det jag som bara var lite trött och inte kommer ihåg. Jag fick ju alla indragna roller på det här felet och jag känner att det är nog vad som krävs för att man ska förstå vad som man gjort fel och för att man definitivt inte ska få för sig att göra det igen, sen har jag 'ven varit bannad i drygt 1 vecka nu så jag har känt hur det känns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka